Klantbeoordelingen

Klanten geven ons een 9.2

1774 reviews

Uw mening is belangrijk voor ons. Daarom kunt u altijd uw beoordeling achterlaten. Hieronder leest u hoe onze klanten over ons denken.

Spelregels klantbeoordelingen

Het is belangrijk dat reviews betrouwbaar zijn. Daarom hebben wij spelregels opgesteld. Ook leggen wij uit hoe het totaalcijfer tot stand komt en hoe wij met uw privacy omgaan.

... lees verder

1774 reviews

Sorteer op:
cijfer: 9
Monique Zoontjens
14-02-2024 We twijfelden of we de schade (door eigen schuld) zelf zouden gaan betalen of via onze ZLM verzekering. Telefonisch contact met een medewerking hierover gehad. In dat telefoongesprek werd echt meegedacht en berekend wat dat voor onze jaarlijkse premie in zou gaan houden. Omdat de schade niet enorm groot was, twijfelden we toch nog een beetje. Die twijfel werd meteen weggenomen nĂ¡ het antwoord van de ZLM medewerker: als we binnen 2 jaar een aanzienlijk grotere schade zouden hebben, zouden we deze huidige schade terug kunnen betalen en zou de grotere schade vergoed worden. Dat noem ik meedenken!
cijfer: 10
Hans van den Wittenboer
13-02-2024 Het was maar een kleine schade, maar erger was dat het na 51 jaar de eerste schade was. En die lantaarnpaal staat al 35 jaar naast mijn oprit! Een telefonische melding naar ZLM waar ik een vriendelijke uitleg kreeg hoe ik verder moest handelen. Nou, gewoon naar het schadebedrijf voor een afspraak waarna de schade uitstekend werd hersteld!
cijfer: 9
Wim Henderson
13-02-2024 Uitstekend bereikbaar. Vertrouwd en betrouwbaar. Snelle afhandeling van schades en uitstekende tarieven. Oog voor de klant.
cijfer: 10
Rob
13-02-2024 Telefonisch heel goed bereikbaar, email sneller reactie, schade werd direct afgehandeld
cijfer: 10
Ad van den Bergh
13-02-2024 Ben zeer tevreden over ZLM. Men luistert goed, denk mee, vraagt door waar nodig en komen met gepaste oplossingen.
cijfer: 10
Ineke
13-02-2024 ZLM beveel ik bij iedereen aan. Een luisterend oor, vriendelijk en een goede en snelle afhandeling CHAPEAU!
cijfer: 9
Ws de Vries
13-02-2024 Glasschade aan voordeur ruit, na vriendelijke telefonische melding, was binnen paar minuten geregeld dat zelfgekozen aannemer contact zou opnemen, wat binnen twee dagen ook geschiede . Aannemer heeft klus ook naar tevredenheid geklaard, had er geen omkijken meer na. Rekening en betaling volledig via ZLM. Zeer fijne afhandeling en uitstekende service. Aan te bevelen en ook nog Zeeuws.
cijfer: 10
Anjistha
13-02-2024 So far everything is great! If I have any questions, I can call and get answers within 15 seconds. All insurance policies are very well priced and have very good conditions. The pakket korting is also very nice to have. ZLM is not like the other companies insurance companies, where talking to someone takes hours or days/not even possible sometimes.
Pagina 201 van 222