Klantbeoordelingen

Klanten geven ons een 9.2

1774 reviews

Uw mening is belangrijk voor ons. Daarom kunt u altijd uw beoordeling achterlaten. Hieronder leest u hoe onze klanten over ons denken.

Spelregels klantbeoordelingen

Het is belangrijk dat reviews betrouwbaar zijn. Daarom hebben wij spelregels opgesteld. Ook leggen wij uit hoe het totaalcijfer tot stand komt en hoe wij met uw privacy omgaan.

... lees verder

1774 reviews

Sorteer op:
cijfer: 10
Anoniem
12-08-2025 Heel snel contact en deskundige en vriendelijke medewerkers.
cijfer: 4
Anoniem
12-08-2025 Onnodig lang, door meerdere personen behandeld, onduidelijk en ze leken mij voelen alsof ik hen aan het oplichten was. Hierdoor ben ik niet tevreden met mijn schade afhandeling en dat terwijl ik echt al jarenlang bij ZLM ben en mijn 4 kinderen hierdoor ook bij ZLM verzekerd zijn. Schandalig!
cijfer: 10
Jan van Vonderen
10-08-2025 Het contact met de medewerkers van ZLM is altijd UITSTEKENT . Nemen de tijd voor je ,denken mee , zijn altijd vriendelijk .
cijfer: 10
Dion jr van Dijk
07-08-2025 Vrijwel direct telefonisch contact. Ik wilde wat meer duidelijkheid over mijn reis - en annuleringsverzekering. De medewerker wist mijn vraag goed in te schatten en reageerde ook met allerlei voorbeelden om alles zo helder mogelijk te maken. Ik ben daar dan ook heel tevreden over.
cijfer: 9
Louis Schilder
07-08-2025 Boven verwachting, snel, vriendelijk en deskundig. Geen call center met wachttijden en keuzemenu, gelijk een medewerker die luistert, meedenkt, adviseert en zijn afspraken nakomt. Dit kan dus echt nog 😃😃😃.
cijfer: 9
Jjm Oomen
05-08-2025 Hebben een zeer goede ervaring met de zlm na de brand zeer snel gereageerd en alles vergoed zeer snel ons geld gekregen. Echt heel goed
cijfer: 8
Anoniem
05-08-2025 Zeer correct geholpen en de schade keurig geregeld
cijfer: 2
Anoniem
05-08-2025 Ik ben inmiddels ruim acht jaar verzekerd bij ZLM en ben in al die jaren altijd zeer tevreden geweest. Helaas is daar recent verandering in gekomen door een vervelende ervaring met Stichting ZLM Rechtsbijstand. Tijdens dit traject had ik niet het gevoel dat ZLM er voor mij was als verzekerde. Dit heeft niet zozeer te maken met de uitkomst van de zaak, maar vooral met de manier waarop het proces is verlopen. Het vervelende is dat het er zo dik bovenop ligt dat er in mijn casus getraineerd wordt, maar er wordt simpelweg niets mee gedaan. Dat maakt het extra frustrerend.
Reactie ZLM Verzekeringen
07-08-2025 Bedankt voor uw review en voor het vertrouwen dat u al jarenlang in ZLM heeft. Jammer dat uw ervaring met onze rechtsbijstand niet is verlopen zoals u had gehoopt. We nemen uw reactie serieus en doen ons best om samen tot een goede oplossing te komen.
Pagina 71 van 222