Klantbeoordelingen

Klanten geven ons een 9.2

1774 reviews

Uw mening is belangrijk voor ons. Daarom kunt u altijd uw beoordeling achterlaten. Hieronder leest u hoe onze klanten over ons denken.

Spelregels klantbeoordelingen

Het is belangrijk dat reviews betrouwbaar zijn. Daarom hebben wij spelregels opgesteld. Ook leggen wij uit hoe het totaalcijfer tot stand komt en hoe wij met uw privacy omgaan.

... lees verder

1774 reviews

Sorteer op:
cijfer: 9
Anoniem
25-07-2025 Klantvriendelijk netjes deskundig
cijfer: 2
Anoniem
25-07-2025 Mijn vader wilde vandaag een scooter verzekering afsluiten voor zichzelf voor woon werk verkeer. Dit ging echter die via de site. Wij hebben daarna netjes gebeld en kregen iemand te woord. Deze medewerker wilde deze scooter niet verzekeren de reden hebben we nooit te horen gekregen. Hij vond het raar dat mijn vader alleen een scooter wilde verzekeren en vroeg of hij ergens anders een verzekering had. Deze heeft hij echter niet en omdat ik zelf ook een verzekering heb bij zlm die goedkoop is met goede voorwaarden wilde hij dat ook hier doen. Maar dat werd niet geaccepteerd. Als ik zie dat de zaken zo worden gedaan vraag ik me ook af of ik deze verzekeraar wil houden en aanbevelen aan andere mensen.
cijfer: 8
J. op 't Hof
23-07-2025 Helder advies en vriendelijk
cijfer: 9
Frans Sinke
23-07-2025 Fijne medewerkers en alles heel duidelijk. Snelle afhandeling. Alles een 10
cijfer: 9
Bauke Bosma
22-07-2025 Prettig om zaken mee te doen.
cijfer: 9
Teus Muilwijk
22-07-2025 Ik had een vraag over annuleren van een vakantie en ben zeer tevreden over de antwoorden die ik kreeg ,alles was duidelijk
cijfer: 8
Henry van Dongen
22-07-2025 Onlangs door andermans toedoen lichte schade aan mijn auto opgelopen. Ondanks het chagrijn een positief gevoel gekregen door fijne bereikbaarheid van ZLM en hun vriendelijke en meedenkend personeel. Kan menig groot bedrijf een voorbeeld aan nemen!!
cijfer: 3
Verwijs
22-07-2025 Bij ZLM premie auto -en caravanverzekering opgevraagd, zeer concurrerend tarief. Interesse om over te sluiten. Gevraagd of het geen lokpremie is……ja, ben ook verplicht mijn overige verzekeringen onder te brengen omdat ik 75 jaar ben. Wel inmiddels een bonus-malus opgebouwd van 75% door schadevrij rijden. Advies als je op leeftijd bent geen zaken doen met deze club.
Pagina 75 van 222