Klantbeoordelingen
Klanten geven ons een 9.2
Uw mening is belangrijk voor ons. Daarom kunt u altijd uw beoordeling achterlaten. Hieronder leest u hoe onze klanten over ons denken.
Spelregels klantbeoordelingen
Het is belangrijk dat reviews betrouwbaar zijn. Daarom hebben wij spelregels opgesteld. Ook leggen wij uit hoe het totaalcijfer tot stand komt en hoe wij met uw privacy omgaan.
1774 reviews
Sorteer op:
cijfer:
10
Anoniem
08-07-2025
Ik ben zeer tevreden met de afhandeling van mijn schademelding.
Er werd de tijd genomen om mij alles goed uit te leggen en de keuzes die ik kon maken.
Ook de afhandeling verliep snel en volgens afspraak
cijfer:
10
Henk Kuijstermans
08-07-2025
Uiterst correcte, goede informatie en vriendelijke afwikkeling van de schade! Dik tevreden over!
cijfer:
8
Anoniem
08-07-2025
Altijd financieel snel en correcte afhandeling van zaken. Wel erg prettig vind ik.
cijfer:
8
Anoniem
08-07-2025
Snelle en goede contact
En goede afhandeling
cijfer:
9
Sandra
08-07-2025
Deskundig, klantvriendelijk; snelle afhandeling. In een woord TOP
cijfer:
10
Van kol m
07-07-2025
Geweldige fijne verzekering je krijgt nog mensen aan de telefoon voor ons oudere ik ben 77 heel erg belangrijk.klantvriendelijk staat ook heel hoog aangeschreven. Zeker zo doorgaan blijven jullie nummer 1.
cijfer:
10
Tom Goossen
05-07-2025
Al heel veel jaren al mijn verzekeringen bij ZLM , een goede prijs per verzekeringsproduct een klant vriendelijke behandeling( kunnen veel bedrijven wat van leren) en je krijgt wat er aangeboden wordt.
Kortom niet veel woorden nodig om hun kwaliteit aan te prijzen.
cijfer:
9
Huib
05-07-2025
Heel goed geholpen door de ZLM. We stonden met een kapotte auto in Frankrijk.
Een telefoontje en alles werd geregeld. Taxi naar ons vakantieadres in Spanje, vervoer auto naar de garage.
Contact met de garage vanuit Nederland, (want wij spreken geen Frans en het garagebedrijf alleen maar Frans)Taxi vanuit Spanje weer naar Frankrijk garage waar de auto stond.
En als klapper op de vuurpijl nog een super attent kaartje met welkom thuis, fijn dat je met jullie eigen auto weer naar huis kon komen.. heel attent en betrokken..
Heel erg bedankt voor de goede service