Klantbeoordelingen

Klanten geven ons een 9.2

1774 reviews

Uw mening is belangrijk voor ons. Daarom kunt u altijd uw beoordeling achterlaten. Hieronder leest u hoe onze klanten over ons denken.

Spelregels klantbeoordelingen

Het is belangrijk dat reviews betrouwbaar zijn. Daarom hebben wij spelregels opgesteld. Ook leggen wij uit hoe het totaalcijfer tot stand komt en hoe wij met uw privacy omgaan.

... lees verder

1774 reviews

Sorteer op:
cijfer: 10
Fons Hasselman
27-05-2025 Sinds lange tijd, betrokken geweest bij een ongeval met alleen materiƫle schade De afhandeling en de contacten met ZLM waren prima. Ook duidelijkheid hoe het traject ging verlopen Een dikke 10.
cijfer: 10
Chris
27-05-2025 Zeer goed!
cijfer: 10
Dirk Knoester
27-05-2025 Ik ben weer onder indruk hoe ZLM mijn totall loss ongeluk heeft afgehandeld. Begripvolle benadering, snelle en zorgvuldige afhandeling en vlotte uitbetaling. Petje af!
cijfer: 8
Anoniem
27-05-2025 Goed service
cijfer: 10
M.J.Godeschalk
27-05-2025 Al meer dan een halve eeuw ervaring met ZLM Nooit geen problemen, altijd voortreffelijke ervaring
cijfer: 9
Christiaan
27-05-2025 Na een operatie werd mij verteld dat ik even niet mocht auto rijden, De helpdesk zette mij vlug door naar iemand die wist aan welke spelregels ik mij moest houden. na wat vragen beantwoord te hebben , geconcludeerd wat te doen. fijn dat dit zo kan. mvrgr Christiaan
cijfer: 10
Adriaan A.v.d.Driest
27-05-2025 Waterschade : 20 maart had ik waterschade (lekkage). Daar ik de lek niet kon vinden heb ik mijn verzekering (ZLM) gebeld . De medewerkster die verbond mij door met een schade specialist van de ZLM. Deze gaf mij gelijk bericht dat er een bedrijf zou komen die gespecialiseerd is in opsporen van een lekkage. Er werd gezegd dat dit vergoed zou worden door mijn verzekering , maar afhankelijk van de soort lekkage , de reparatie vergoed zal worden of niet. Dit was voor mij duidelijk. Daarna was het nog even spannend of de reparatie vergoed zou worden. Maar al snel werd mij medegedeeld dat de reparatie vergoed zou worden. Al duurde het wel wat lang voordat het bedrijf dat door de ZLM opdracht had gekregen de reparatie te mogen uitvoeren aan het werk ging. Maar dat kwam niet door de ZLM . De reparatie is keurig uitgevoerd en ben dus erg te vrede hoe alles is verlopen. ZLM bedankt voor de goede service. Groetjes, A.v.d.Driest
cijfer: 10
Anoniem
27-05-2025 Snelle afhandeling van de schade. Het eigen risico is ook nog verhaald op de tegenpartij zodat ik in totaal niets hoefde te betalen.
Pagina 90 van 222